onsdag, juni 25, 2008

Måste blogga

Måste Mobla..
Ajajaj
Jag har fått på moppo för jag är latbloggare.

Men jag vet inte vad blogga om...
Å inte har ja just nå nya foton att delge er heller.
Fasiken det kommer väl!

Jag kan ju berätta om dagen, som jag tror den kommer se ut iallafall..

Lunch runt halv 12.
Runt 13-tiden massage.
Sedan mellan 14-15 till polisen i Sundsvall.
Efter detta så ska det storhandlas.
Har både gjort matlista OCH inköpslista.
Matlistan sträcker sig fram till 18:e juli, sedan åker vi ju bort så det får bli nya tag efter semestern. Men storhandlingen görs väl för 1 å en halv vecka ungefär...
Middag, antar jag inte blir hemma...
Sedan kaffe och soffan innan det är dags att sussa för natten

SÅ vad mycket text det vart idag då!!!

2 kommentarer:

  1. hihihi!Häärligt o läsa!Men du mobblar väl från utrikeslandet!?

    SvaraRadera
  2. JENNY SVARAR
    Joru Satu, fast det blir nog det klassiska vägen..Kamera och dator..Tror mobilen får ligga hemma = billigast så!

    Men bilder kommer att komma ABSOLUT!!!

    SvaraRadera