torsdag, juli 10, 2008

Måste blogga

Innan Jossika skriker i högan sky!
Jag sitter å funderar på att åka och våldsgästa henne nästa vecka.
Dels snattra innan jag åker bort, dels ska hon få hjälpa mej med ett STORT ansiktslyft på hemsidan.
Måste få till albumen...
Är nöjd med dessa i html (Gotland)
"Banan" är okej (Hovet)
För på dessa båda kan man skriva små kommentarer till.
Det senaste ska jag allt utforska lite.
Men har inte hittat något ställe där jag kan kommentera...
Jag vill nämligen inte lägga in så många bilder i bloggen,
utan här blir det ju mera strö-bilder..

JOSSSSAAAAANNNN HJJJÄÄÄÄLLLLLPPPP mig!
Så då var den frågan efter hjälp avklarad.

Idag är det lite solsken, lite moln och lite blåst. Mycke bättre än gårdagens regn.

Jag har denna dagen och morgondagen att arbeta innan semestern. Bara det att jag har snornäsa och ont i halsen.. Lite huvudvärk..Hoppas att det går över annars blir jag ARG.

Jahapp nu hade kaffet hunnit bli kallt också.
Måste hämta nytt.
Hörs senare

1 kommentar:

  1. Hahaha - jag var på väg att skrika men så tänkte jag att du säkert hade dundermassor att göra på jobbet och om jag inte klagar nu så kan jag kanske kräva att du ska blogga vareviga jäkla dag från Rumänien. Såja, då var den frågan avklarad lite smidigt ;)

    Fix på hemsidan ska vi väl klara av. Börjar bli ringrostig vad gäller html men vad tusan, men några koppar kaffe (sisådär en 8) så firrar vi det nog!

    Kram på dig!

    SvaraRadera