tisdag, december 16, 2008

En utmaning

Var är din mobiltelefon? OJ jag har ju bara 4...
En jobbtel som ligger här framför mig, en privat LG som ligger i röda snygga ryggsäcken.
En kontantkortstel som jag har ljudbok i jackfickan(telenor ringer gratis)
fjärde är hemma för den är med på bla hockeyn, har pappa köpt för det blir billigast att prata Rumänien i den.
Var är din andra hälft? Förhoppningsvis på jobbet på Alnö
Ditt hår? Börjar bli långt, i utväxten är färgen grå..
Din mamma? Spritt på havet
Din pappa? I Rumänien och jobbar
Syskon? Ja 1 hel, 1 halv, 3 plast
Det bästa du vet? Min familj
Din dröm inatt? Det var något konstigt som vanligt. Jag vet jag pratade högt så Anders undrade vad jag sa...
Din dröm/ditt mål? Oj jag vill ha pengar, vill må bra och vara snäll. Resa lite...Ähh finns ju så mycket
Rummet du är i? Mitt kontorsrum, helt okej...Men hade hellre varit hemma!!
Din hobby? Måste ju bli hockey (titta, skrika vara expert) samt familj/vänner
Din skräck? Att förlora Anders och lill-killen
Var vill du vara om 6 år? Hum, snart jul, vill ha en vinterbonad sommarstuga, kan d vara nåt att sitta framför elden och dricka glögg??
Var var du igår? Timrå - Söråker - Sundsvall - Timrå - Birsta
Vad du inte är? Smal..
En sak du önskar dig? Ork
Var du växte upp? Vävland
Det sista du gjorde nu? Skickade ett HJÄLP-mejl
Dina kläder? Svartabyxor, gråtröja
Din TV? Snygg grå LG 37" (men den får inte vara i vardagsrummet....)
Ditt/dina husdjur? Nej inga som bor med mig. Izor mellan varven..Min goa flattekille
Dator? Liten lap-top som är SEEEEG
Ditt humör? OJ måste vi diskuttera det nu igen...
Saknar någon? Alltid Anders
Din bil? Mmm en svart påkostad Mazda som behöver nytt batteri...också...
Något du inte har på dig? Toppluva inomhus
Favoritaffär? Just nu måste det väl bli IKEA eller BabyProffsen
Din sommar? Var underbar..tack min älskling..
Älskar någon? Ja såklart Anders.. Men även hel hög med vänner och min familj..
Favoritfärg? Röd, Blå, Svart eller Grå
När skrattade du senast? Säkert igår
När grät du senast? Tror inte igår faktiskt..Men annars så gott som varje dag

2 kommentarer:

  1. Shit, så här mycket har du inte skrivit i ett och samma blogginlägg på.... jääävligt länge tror jag bestämt!

    Heja Jenny!! :D

    SvaraRadera
  2. Hum hum

    Nej jag vet..
    Jag har liksom ett jobb att sköta..
    Ett hem som ser ut som shit...
    En annan blogg också som ska ha lite anteckningar...
    Men jag försöker iallafall..

    SvaraRadera