torsdag, april 09, 2009

Frisören

Idag har jag varit på gymnasiets frisörlinje och fått mig en genomgång i håret.
Avfärgning och sedan färgning..Låter onödigt men det var för jag ville ha lite ljusare än det som var.
Tanken var väl att det också skulle bli slingor i, men vi bestämde att håret skulle få vila lite i 3 veckor så ska jag tillbaka dit och göra slingor och toppa håret.
Det tart sin lilla tid för eleverna men Henrik var hemma med pappa, de hade bilen ifall Henrik skulle bli akutsugen på mat. Så de släppte väl av mig i stan vid halv nio och vi var klara runt 12.

Idag är det alltså skärtorsdag och påskhelgen är på intågande!
Izor ska vara med oss några dagar, ska bli trevligt att vandra ut på prommis. Hoppas vädret blir bra så vi kan gå på lååååång prommis utan att behöva svära!

HEJ HEJ å Ha nu en glad påsk.
Fast flera av mina läsare ska väl också fara på kvasten så vi ses väl sen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar