fredag, juni 05, 2009

Ledsen i hjärtat / Glad i hjärtat

Våra nyfunna, bästa vänner ska röra på sig. Flytta ifrån oss :(
Gör ont i mitt hjärta då vi trivs så himla bra med de. Henrik och Molly skulle ju växa upp tillsammans, bästisar.. Nu får de bli bästisar på avstånd, träffas på helger och lov, sådär som jag fick göra med alla mina kusiner när jag var liten.
Samtidigt är jag otroligt glada för deras skull, att flytta hem till arbete och komma närmare sina kompisar och familj måste vara så otroligt skönt! Så visst är jag glad, glad för ER!!

Kram kram vi kommer göra många resor norrut, och när ni kommer hit så glöm inte bort att här finns alltid plats. En extrasäng och en madrass på golvet..
Ni är ALLTID välkommen till Tallbacken!!

KRAM KRAM

1 kommentar:

  1. Det känns otroligt tråkigt att lämna er. Men jag hoppas verkligen att vi kan hålla kontakten och ni är välkommen NÄR som hellst att hälsa på! Många kramar!

    SvaraRadera