onsdag, juli 22, 2009

Har knappt uppkoppling

Vi har det eminenta bolaget med en ungefärlig översättning Kom Hem.
Kan säga att julimånad varit katastrofal. Just nu har jag uppkoppling, men hur länge vet jag inte. Har köpt en ny mobiltelefon som jag inte får att registreras på blogger, blir galen av att inte kunna mobilblogga. Så därför blir det inte så täta uppdateringar just nu.
Henrik har vart iväg till bvc och väger nu vid 4 månader 7340 gr och var endast 63,5 lång så det är en knubbis vi pratar om!

Vi har haft det jättebra utomlands. Och nu har vi snart varit hemma i 1 vecka.

Har med MASSOR av hjälp av A-H målat om i sovrummet. Just nu saknas bara garderoberna och datorhyllan innan det är riktigt klart. Men det kommer.

Ikväll har jag ljusparty så nu ska jag städa klart!!

JOSSAN du måste komma hit någon dag...!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Kommer kommer kommer!!! =)

    SvaraRadera
  2. Hehe, men man måste ju halite att ta borte om man skulle bli förkld.. ;) Molly är 64cm och väger 6550g. Tack för korten! Och tusen tack för cdn. Daniel skafixa till fire wire så han kan fixa med filmerna.. men du vet tummen i arshlet.. ;P Saknar er! kram

    SvaraRadera