torsdag, maj 13, 2010

önska sej

Jaha då har man börjat få den frågan då..
vad önskar du dej..
Men alltså jag önskar mig inget speciellt, å saker å ting som står på min inköpslista är ju liksom inte bara min lista, utan familjens!!!

Ska jag hitta på nåt till mig själv så är det kanske en ryggsäck från Jula jag vill ha..Inte så dyr, men duger nog till min resa..
Pengar..till ny frisyr, träningskort, kläder, skor...
Eller varför inte Thailändska Bath eller Malaysisk Ringgit till egna fickpengar, massage mm??
Presentkort Birsta city
Till mazdan skulle jag behöva et takräcke... kul va??
En ny kamera....

Ja med andra ord, inte det lättaste...

1 kommentar:

  1. Tack vännen! Dina kommentarer värmer. Som sagt så ska ja hejja på chefen så ja får ett schema snart så vi kan planera! :) Är ju sååå längten efter att få träffa er igen! Var blir semestertrippen?? :) Jag kollar din blogg också nästan varje dag!! Kramar

    SvaraRadera