lördag, september 25, 2010

Shopping

Började dagen med att åka på mässan.
Vilket skämt...

Blev alltså inte som planerat att det skulle ta en dryg timme att strosa där. Lag om att ge Henrik lite käk och efter det promenera till Haga klädbytardag..
Men istället så skjutsade jag hem resten av familjen och åkte ensam på resterande aktiviteterna.

Klädbytardagen,, jorå men visst fanns det folk.
Glömde ta en kasse med mig så jag hade famnen full rätt snart.
En till potta, 2 pussel, 3 böcker, en traktor, en brandbil. Sandaler och ett par koumakängor. 335:-

Tog med mig allt till bilen och hade inte ens vandrat runt och kollat på kläderna..

Drog vidare till Birsta. IKEA och lunch. Handlade lite småplock som lampskärm, värmeljus, några krokar osv. japp 400:- till..

Sedan Coop 200:-
Willys 800:-
Preem 600:- KUL SHOPPING, NOT

Men sedan åkte jag iaf tillbaka till Haga och tänkte kika lite efter en till vinteroverall, känns bra att ha 2 st.

Hittade en Reima overall i strl 92, rätt fräsch! 50:-
Sedan köpte jag ett par PoP överdragsbyxor, ett par blåjeans ett par svarta jeans, joggisar, pyjamas och ett par till sandaler. Så det bidde 215:- till..

Summa sumarum så fick jag denna dag att gå och är nöjd med de 500:- jag spenderade på Haga, den andra shoppingen var mera nödvändig än rolig.

Men imorgon så ska vi shoppa roliga saker.. Men när man laddar för det så hittar man ju inget..

3 kommentarer:

  1. Alltid lika roligt att göra av med pengar! Men vad ska han med dubbla pottor till?

    SvaraRadera
  2. Joru, han leker mest med den han redan har.
    Men vi brukar ha "ringen" på toastolen ibland istället. Sedan ser den inte lika skön ut!

    Denna kostade 50:- och ska ENDAST användas som potträning inne på toaletten

    Samt att denna kommer vara enklare att ta med när man åker bort.

    Önskar sig liten sessa i födelsedagspresent då?
    När man ändå är i shoppingtagen liksom!!

    SvaraRadera
  3. Jadu, vad önskar hon sig...? Pussel (det finns ett Barbie, sjöjungfru på Lekplaneten), mat till miniköket, grytlappar och förkläde. Listan kan göras lååång. Elvisp, matberedare...

    SvaraRadera