fredag, april 29, 2011

Kan detta vara något att belammra rummet med tro, alltså Henkes inte mitt..Eller jag har ju inget eget rum..

Sedan så var det ju som så att jag kikade in på Hemnet och hittade precis en sån stuga som skulle passa mig.. Utgångspris 1,3 milj..Jajjemen..

Fast då blir det ju "åt fel håll" eller ja jag vet inte..

Ska man våga sig på ett besök på banken och se hur läget ligger..
Måste ju ha en till bil också.. hum hum.. Men priserna på somamrstugor blir väl kanske bättre framåt hösten så kanske ska man boka ett besök ändå..

Nu närmar vi oss Valborg. Vad ska man göra då?? Som vanligt, ingenting. Eller kanske starta en brasa hos mormor & morfar i Backås.. Måste kolla av läget lite.

Nu är en lång arbetsvecka slut och vi ser fram emot en solig och varm helg eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar