fredag, juni 29, 2012

Stjäla...

Om det nu är någon som fortfarande följer bloggen så ser ni att jag har fått in massor med bilder

Jag har "stulit" från Emilie bla. Har sett i flera bloggar och det är ju så fint. Precis som när man gör fotoböckerna man kan grejja med mysiga ramar, texter osv. Jag lägger inte ner lika mycket tid för bilderna i bloggen som jag gör i Henriks fotoböcker. Men det blir lite trevligare än att bilderna bara ska vara i en rad...

Så nu kommer det att bli lite bilder.. Har en gratisversion som jag inte är supernöjd med. Kanske kan man hitta en bättre. Prova sig fram är nog det bästa sättet.

Just nu sitter jag i lill-stugan i Mjällom med jordens huvudvärk och jag är bara superglad att Maggan och Henke gick på en prommis runt viken. Nu har de kommit tillbaka och Henrik leker på bryggan och fick precis en glasspinne. Så han verkar lika nöjd som mamman, förutom mammans huvudvärk dårå!
Har hällt i mig kaffe, treo och vatten så jag hoppas det släpper snart.

Kram alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar