fredag, september 12, 2008

Köket renoveras..

Jarå
Det är där vi försöker lägga fokus nu..
Nu är det iallafall
Spacklat
Slipat
Maskerat

Målat 1 omgång...
Så medan det är ljust ute så tar vi tag i målning av omgång nr 2 i eftermiddag då vi faktiskt båda slutar tidigt för en gångs skull.
Tyvärr har jag inte någon "före" bild. Mer än den jag har kvar sedan lägenheten låg ute på blocket.. Men det blir bra med den nya färgen..Varmare..

Tjing så länge!

PS Jag har en fundering varför en sån bra, populär bloggare bara lägger ner sin blogg??
Hum vart ska jag läsa tokigheter nu???

3 kommentarer:

  1. För att namnet på bloggen väcker sorgliga minnen?

    Jag kommer tillbaka i annan form! Tummis!

    SvaraRadera
  2. MM stumpan såklart...
    BLir ju orolig.
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  3. håller med Jenny här fullt o fast..vars fasicken ska man få magmuskel-träning annars ifrån!!?!?!

    SvaraRadera