måndag, oktober 13, 2008

Helgen som gått

Har varit jätte toppen
Izor kom till oss redan på mitt jobb i fredags,
vi tog en härlig promenad i höstens härliga skog, följde ett skoterspår som ledde oss ända hem.. nästan!
Lördag trotsade vi duggregn och gick en sväng, plockade en hel del höstlöv att placera i ljuslyktan, blev så höstigtmysigt!
Fler prommisar hann vi ju med också eftersom solens strålar visade sig tillslut! Hockey, som var så där, förlust igen...
Men kanske, kanske på måndag får vi till en vinst??
Söndag gjorde vi iordning varsin ugnsform nästan direkt på morgonen, Min med skaldjurslasange och Anders gjorde äppelpaj. Sedan till Backås för att byta till vinterdäck.
Ja jag vet lite tidigt. Men jag har lite dåliga vinterdäck och tror att jag måste köpa nya, så vi får köra på dessa (läs nöta ut) så kanske det blir lagom att byta om någon/ra månader...
Lite fika och surr men Marie Pappa Sven och Lucas.
Pappa åker tillbaka till Galati och kommer hem lagom till jul.
Det är som Peter sjunger.
Jag kommer hem igen till jul!!!
Iaf hemma en kvart innan middagsfrämmande,
MEN maten var ju sågottsom redan klar!!
Trevligt avslut på en bra helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar