onsdag, oktober 01, 2008

Klarar ALLT


Efter denna pärs kan jag säga.
Fy så hemskt dygn jag hade innan.
Drömde mardrömmar.
Jag snubblade = pinsamt.
De hade glömt att rulla ut den röda mattan,
jag halka som på ett bananskal = pinsamt.
TUR att det inte gick så illa.
Min vilopuls från ca 18,30 var INTE att leka med kan jag säga.
Av den korta, korta stunden jag befann mig på den röda mattan har jag egentligen inget minne av alls. Fick på mig tröjan,
Johan talade tydligt om att jag skulle vända mig mot klacken och göra vågen..Jo tack jag vet, pep lilla Jenny fram...
Jag gjorde iallafall vågen mot klacken..
Lyckades med allt tror jag, snubblade inte heller.
Men vilopulsen tog ett tag innan den infann sig,
riktigt skakis var jag.
MEN JAG KLARADE DET!
JAG KLARAR ALLT!!

1 kommentar:

  1. Klart du gör hjärtat! Men det där är ju MIN KILLE!! Fniss.. lyckliga du.. Tur det inte var jag då, jag hade väl våldskramat honom som fan och aldrig släppt ;) Dom har fått lyfta ut mig hehe..

    SvaraRadera