söndag, november 23, 2008

Mot mina principer

är precis vad det är..
MEN när tusan ska jag annars hinna göra advent om inte idag?
Jag är den som aldrig tjuvstartar. Jag byter gardiner första adventsöndag, och plockar fram stjärnorna och ljusstakarna då. Men min kommande vecka är inte så att det fungerar.
Måndag hockey på tv.
Tisdag föreläsning Wikegård i Härnösand
Onsdag åker till Umeå
Torsdag hem från Umeå Hockey i Eon arena.
Fredag..ja då hade det kunnat funka men vill nog bara ta det lugnt och packa
Lördag morgon tåget går till Sthlm, Cirkus och se Uggla/Rehborg/Ulveson
Söndag Sthlm och Julmarknad på Skansen
Måndag Storstan för hemfärd framåt eftermidda´n.
Å när vi kommer hem har det redan varit 1:a advent och jag vill inte göra jul då.
SÅ jag kommer vara en av de som tjuvstartar iår.
Skäll på mig, men jag gör det verkligen med smärta.

Så idag kommer min bror och slipar spackel och jag ska stöka på med julkartongerna.
Vi ska ut å traska med Izor, förhoppningsvis lika skönt som igår.
Sedan ikväll ljusparty hos Ann-Helen, hojta till om du vill följa!! (18.00)

1 kommentar:

  1. Men herrejisses sicket späckat schema!!!?Men vad myyysigt ni ska ha d i Sthlm=).Jag tror nog alla förstår att du tjuvstartar i år;).Jag har också rätt full vecka o börjar ta ner gardiner idag innan jobbet.KRAM!

    SvaraRadera