söndag, november 23, 2008

Oj nu har nåt hänt som jag aldrig gjort förut

Hehehee
jag har fått en BH från Twilfit av mitt hjärta.
Vi var in till Birsta City igåreftermiddag. Jag har ingen skön bh att ha på mig.
Ville ha nåt liknande en sportbh eller så, vi gick först in på change, men de såg mest ut att ha saker å ting med bygel, ville inte ha.
provade några på Twilfit.
Utan att ens gå vidare till andra butiker så blev det en jätteskön amningsbh,
kanske kan jag ju inte ha den då det är dags för amning, men det var skön, och jag trodde nog att alla bh´ar där skulle kosta minst 4-500:- men den här var ju tusan billigare än Lindex tom.
Tack hjärtat!

Nu ska Izor få lite frukost. Försöker skjuta på dagens måltider lite eftersom han ska till vet. imorgon och ska ha fastande mage då. Så jag tänkte sen frukost och sen middag kanske kan vara nåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar