fredag, november 11, 2011

febriga fredag

Inatt har Henrik haft feber. Sovit mellan mamma & pappa.. Eller jag menar PÅ sin mamma. Vet inte hur många gånger jag satt mig upp i sängen och lyft bort 17 tunga kg till mitten.. På väg att somna så börjar A att snarka..Jahapp å numera så når man ju inte bara att sträcka ut armen eller benet. Så man får nästan sätta sig igen för att få tyst på honom.. Och innan man hinner slumra om så har Henrik krypit närmare, knåpat in sina fötter någonstans och så är ekorrhjulet igång..
Bestämde såklart att lilleman skulle vara hemma idag och eftersom Anders började 9 så åkte jag upp till jobbet jobbade en timma, tog med mig papper hem och har haft en snäll kille så jag har jobbat lite mellan pussel, böcker och annan lek.
Vackert väder med strålande sol ute så vi traskade ner till tallarna och käkade lunch med 2 arbetskamrater. Henrik åt väl inte så mycket men trivdes alldeles utmärkt i leksakshörnan!
Sedan gick vi vidare till Dompan och hämtade ut paket. Hade beställt jättefina joggisar till H. På följesedeln står det 98/104, på påsen står det 98/104..Men jag tyckte de såg stora ut..122/128.. Ska ta och ringa de å höra. För DET vill inte jag betala returporto på.
Under eftermiddagen så har vi mest legat i soffan och sett TV..Jag somnade rätt många gånger. Och jag tror Henrik somnade någon sväng också..
Trots hängig kille har han varit på bra humör vilket gillas!!

Nu har jag tatt fram likör till kaffet. Ja nåt av Tysklandsspriten måste vi ju dricka!!

Det kommer inte bli många utsvävningar i helgen!!

TREVLIG HELG, vem det nu är som läser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar