lördag, november 05, 2011

Lördagen är till ända!



Idag hade vi planerat besök till Volmsta för barnen skulle få busa lite.
Innan det åkte vi förbi Polarn & Pyret i stan för där fanns en fotograf, vi har ju knäppt bilder på dagis också, men inte fått de än.
De här får man ju se på skärmen och sedan vara med att bestämma vilka 2 som ska "sparas" eller hur jag ska kalla det.
Henrik var på halv bra humör.
Ville inte sitta stilla, ville bara göra grimaser och detta var väl bilden som blev bäst eller hur jag ska kalla det...

Vi hade en trevlig dag i Volmsta och jag saknar Saja så otroligt om dagarna, märker jag ju nu..
MISS YOU..
Önskar att du hittar ett jobb snart och att du kommer få det jättebra där!

Väl hemma så fick jag hjälp med att sortera och bära den rena och torra tvätten, roligt att få hjälp.
Undrar bara hur länge det håller i sig, antagligen inte upp till tonåren ;)

Henrik fick också prova skridskor, armbågsskydd och hjälm så vi vet att det är rätt saker som åker ner i trunken till morgondagen. Han såg ut att längta, men vi får allt se hur det går imorgon. Tyvärr har jag inget fungerande minneskort då det verkar vara paj. Tråkigt då det var ett med många GB och inte är äldre än 8 månader...Jaja vi får köpa ett nytt helt enkelt.
Anders har ju rätt bra kamera på telefonen så någon bild kommer väl om Henke ens vill åka skridskor"

Har suttit och försökt planera in en adventskalender med små paket som Henrik ska få öppna varje dag.
Antar vi tar det då vi kommer från dagis på vardagarna och efter frukost på helgerna!

Här nedan kommer väl ändå favoritbilden från fotograferingen!!

2 kommentarer:

  1. Tack själv för en härlig dag! Du är så snäll och omtänksam, tycker jättemycket om din present =)
    Å vilken himla härligt bild på Henke!!
    Kram!
    /Saja

    SvaraRadera