måndag, december 12, 2011

funderingar

..ja nu blev det lite konstigt..
Vet egentligen inte hur jag ska skriva eller förklara.. Jag är egentligen inte jättetraditions människa, trodde jag. Men jag tror inte jag kännt samma tomhet om inte Henrik funnits.
Julen är ju för barnen. Och det kommer kännas konstigt att ha julafton med bara mig, Anders och Henrik.. Jättekonstigt..
Kan jag få in känslan så det inte blir som vilken vanlig dag som helst??
Jo kanske..
Ähh detta var inge bra inlägg.

Kanske det inte blir så heller..Men jag målar ju allt i svart eller vitt.

I eftermiddag ska vi på luciafirande med småbarnen på Henkes dagis. Hoppas det blir mysigt med alla barn, syskon och familjer som kommer. Mys mys hoppas vi såklart!

Hejhopp alla
(ska försöka ta mig i kragen och lägga in en massa bilder..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar