lördag, mars 03, 2012

Lördag

Denna veckan är bra, i tisdags var vi ju lediga i den härliga februari-solen och efter det åkte jag för att ta hand om mina fötter.
1 timma på fotvården gör gott i hela kroppen kan jag lova.
Igår var Henrik hos bästaste frissan och toppade håret. Sedan spenderade vi 2 timmar i BC och strosade omkring. Henkis fick ett par till galonisar, stora så de går utanpå overallen. Sedan valde han en tröja alldeles själv. Vi måste nog köpa ett par gummsitövlar också.
Idag hade jag bokat tid för manikyr. Gu så skönt å bli ompysslad. Och jag fixk så mycket beröm för mina naglar, roligt för då vet jag ju att jag vårdar de bra. Han tyckte INTE jag skulle sätta på tippar på de för de var så starka och fina som de var!! Tisdag till veckan står både naprapat och frissan för egen del på schemat!
Sedan idag då jag kom hem så tog jag med mig det jag trodde var guld och begav mig till Vivansborg. Har tänkt tanken många gånger men man ids ju inte. Men idag krafsade jag med mig lite som jag har använt tidigare men inte de senaste åren. Kommer inte ihåg senast faktiskt. Samt endel som jag ALDRIG använt. Det var inte mycket alls faktiskt men blev iallafall 2500:- Och dessa passar ju alldeles ypperligt när flytten närmar sig.

Vi har just nu 2 stycken som budar på lägenheten och som det verkar så kommer vi flytta ut ur lägenheten under april och in i vårat radhus. Ska bli så skönt med markplan när vi har en aktiv 3-åring... Jag har bestämt att vi ska rensa ur alla skåp, lådor och förvaringar INNAN vi ska packa i kartonger. Så idag blev det 2 papperspåsar till Erikshjälpen. Och det är troligen inte de sista!! När vi gör så kommer vi att veta att allt man packar ska upp i huset också!!  troligen kommer vi få det tajt när vi ska flytta i och ur. Men får försöka ragga ihop bärhjälp, barnvakt osv så det blir så smidigt som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar