lördag, mars 10, 2012

Lördag

Det blev ju precis så som jag förfarat över.. Nu när vi rensar och packar skräp så ryker naglarna en efter en.. Jag som varit så duktig. Tänk om jag inte klarar av att spara de igen.. huu hemska tanke.
Ikväll blire bort med salongsmanikyren och fila ner några naglar!
Vi ligger efter i "schemat" men det är nog för att jag trodde det skulle gå fortare. Idag började vi i vårat sovrum, det är långt ifrån klart men vi åkte upp med en säck kläder till Erikshjälpen och några papperskassar. Jag va in å spanade en snabb sväng också, det blev 6 mattallrikar så använder vi de till jag får komma mig iväg till Ullared. De kostade 3:- /st så det duger till en början. Hoppas få klart vårat sovrum efter middagsmaten så kan jag få koncentrera mig på Henriks garderober imorron. *
Medan Anders få ta balkongen och städskåpet.
Jag fattar inte vad skräp vi har alltså. Eller det är ju inte skräp enbart utan också saker som man aldrig kommer använda igen. Hoppas jag blir bättre att rensa ut löpande hädanefter.
GeKås, jag skulle vilja åka dit en sväng i juni kanske. Lite nytt till huset vore ju inte fel. Fast å andra sidan behöver vi ju handla endel på IKEA, mest till Henkes rum.

Idag blire Thaimat. Vet inte om jag ska prova nya eller om vi tar vagnen där jag vet de har min goda favvorgryta på lördagar. Det blir nog vagnen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar