torsdag, februari 21, 2008

Ang omröstningen

Happ frågan var.
Hur ska jag göra med mina bloggar?
Fanns 4 alternativ endast 2 har fått röster.
Båda såklart... 33 %
Ähh skit i den gamla 66%
Jag gjorde ju lite som jag ville utan "era" röster
Så jag har ju haft denna nya ett tag nu!
Trivs ännu så länge med denna!
Sååå roligt att knäppa ett kort med mobilen bara klicka på skicka till blogg.
Skriva lite Klicka på OK såpp färdigt.
Absolut blir det denna bloggen!

Nu ska vi komma på nåt nytt att "rösta" om!!!
Tänk Tänk Tänk!!!

6 kommentarer:

  1. Jag vill också ha en ny blogg.. Med omröstning.. Men vet du.. Jag har ett jäkla problem med att kunna publicera kommentarer här, för bilden med bokstäverna mans ka fylla i syns bara var typ tionde gång jag är inne..

    SvaraRadera
  2. Jaha men det va väl skitatråkigt..
    Tror antingen att det är fel på din nya, snabba dator..
    Eller är det synen som börjar komma till åren???

    SvaraRadera
  3. Faktum är att jag upptäckte att det funkar om jag först trycker på handikapp, sedan på förhandsgranska och sist på publicera.. Konstigt, men så länge det funkar är jag nöjd! =)

    Apropå träff - du är så välkommen så i morgonkväll! Jag ska handla på fm, är du sugen på ngt särskilt? Pussen & Kramen!

    SvaraRadera
  4. Njet..
    Inte sugen på nåt särskilt mer än
    Surr, the, surr, kaffe, surr, the åsså skulle det ju isåfall vara lite surr!!!

    SvaraRadera
  5. Hahahaha! Kaffe och the har jag.. Skulle det passa fröken med en paj och lite vaniljsås kanske? Jag tror banne mig jag tar och bakar en smulpaj med bär.. Det är jag sugen på.. Vi får se i morgon vad det blir =)

    SvaraRadera
  6. Oj oj ojjjj
    Ska du baka...
    Har jag nog inte fått någon gång.
    Eller jag menar det finns ju alltid hembakt hemma hos dig! ;-)

    Jorå blir gött D...

    Kommer kanske framåt 19-tiden eller så..Inte före iallafall!!!

    SvaraRadera