tisdag, februari 19, 2008

Vilja när jag kom hem.


Min bror var hem till mig idag på dagen.
Han ringde och frågade om inte Vilja fick vara ute på balkongen idag när det var så varmt och fint.
Visst sa jag.!!
Men när jag kom hem efter jobbet, är det någon som tror jag höll på att leta ihjäl mig efter katten.
Fast klockan hunnit bli fyra så låg hon i holken och sov.
Som en stock. Och NEJ hon hör mej ju inte när jag kommer hem,
så man kommer ju ända fram till henne och nästan skrämmer henne!!

Jag är nu framme i "ladan" och sitter mest och väntar in...
Jo dels på Anders. Dels på matchstart. Ja det var allt för nu liksom.
Kram alla!

2 kommentarer:

  1. Men bääääbis! Vad söt hon är lilla fröken =)

    I morgon kommer lilla Nadja jourmissen hit.. Ska hämta henne kl nio. Uppdaterar bloggen när jag fått henne på plats..

    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Jag vill verkligen hälsa på Nadja!!
    Och Hubert, Hamlet, Sigrid och Gryn..

    Hum, eller är det dej kanske..

    JOPP mest dej såklart!!

    Vi MÅSTE ta en thedrickning..
    Va sägs om fredagkväll??

    KRAM

    SvaraRadera