fredag, februari 12, 2010

en vecka till har gått...

Vad har vi gjort??
Måndag, jag var till frissan och permanentade håret..sä skönt
Tisdag, en snabb visit hos grannen med liten 3 veckors Annie!! Sedan iväg på babysim
Onsdag, arbete, Henke och farmor busar på dagen!
Torsdag arbete, Henrik är med farmor på dagen. Henrik och jag åkte till Lina, Marcus och Tiger en sväng för lite bus..
Fredag arbete, Henrik är med morbror Jonas, sedan med mig en halvtimma på jobbet innan vi promenerar hem..
Lördag - söndag ja inget alls inplanerat..

Kommande vecka arbetar jag måndag, tisdag och onsdag. Sedan har jag "lång"ledigt igen!

2 kommentarer:

  1. japp Algot följer med =)
    men han får vara med pappsen på hotellet medans mammi går på pink =)

    SvaraRadera
  2. men hur går det med dieten? Ger den nå resultat? Kramar

    SvaraRadera