tisdag, februari 02, 2010

Ute å går

Henrik gick ju runt möbler väldigt tidigt och med säkerhet.
Blev det lite farligt så var det bara att sätta sig på blöjrumpan!!
Klättra överallt gör lilleman också.. Men lite försiktig emellanåt (LÄS FEG)

Igår gick han med egna 3-4 steg mellan saker som där det inte fanns nåt att hålla i sej i..
Och Ann-Helen och jag satt en bra bit ifrån varann i köket, där måtte det nog ha blivit upp mot 10 steg..Fast klockan var runt 18 och Henrik trött och sedan blev det mesta bara flams..
Han går ett par steg, sedan slänger han sig fram i famnen sista biten. Livsfarlig pojk!!

Men kanske går han ändå innan 1 år?? Jag trodde ju det för ett bra tag sedan, men eftersom han varit så feg så har jag liksom ändrat uppfattning ;)

Ieftermiddag blir det babysim igen!!
Där har han absolut inga begränsningar.. Hoppas lillen får en flytväst i födelsedagspresent.
Jag ska uppdatera önskelistan lite!!

Nu arbete!!
KRAM!!!

3 kommentarer:

  1. Hihi, nu händer det grejer! Spring på grabben, spring på! :-)

    SvaraRadera
  2. Duktig han är =)

    ja men de vore super skoj, jag jobbar iof måndag tisdag dag, onsdag,torsdag kväll..sen ledig fre,lö,sö...men jag kanske eventuellt ska ta ledigt onsdag elr torsdag =)

    SvaraRadera
  3. Vi verkar gå om varann på våra scheman.
    Jag jobbar on - fre till veckan. Slutar iof tidigare torsdag så jag är hemma runt halv 3...

    SvaraRadera