måndag, april 21, 2008

Hum du märkliga IT-värld

Jag är väl kanske inte den som är MEST intresserad av
teknik och IT frågor.
Jag är nog inte heller den som är totalt
ointresserad av dessa heller..
ANLEDNING
Jag hänger inte med i utvecklingen.
Jag hänger inte med i pixlar, hertz, prossesorer mm mm...
Nej jag hänger inte med i svängarna..
Men jag kan lite iallafall...
Det jag behöver liksom...
Det andra kan jag få hjälp till...
Men visst är väl tekniken helt fantastisk vissa gånger?
Att kunna sitta i köket här hemma
och ta på lurarna (kombinerad med mikrofon)
plinga på datorn och prata med pappa & Marie
och samtidigt få en visning av lägenheten..
SE att de har det bra därborta i Europa...
Fantastiskt..och dessutom GRATIS
Ja klart man måste ha datorn, webbkameran och internet..
Men ändå!!!

Kul va det att prata/titta med de igår!

2 kommentarer:

  1. Men hur går det med nya datorn då? Nyfiken jag =)

    SvaraRadera
  2. Jo men det går jättebra med den nya!
    Tar väl med den till dig.
    Vad tror vi om torsdag?

    SvaraRadera