måndag, april 14, 2008

Jag försöker

Men just nu så kretsar livet kring:
-Arbete
-Lägenhet
-Sova

Ja det är väl i princip det.
Arbete...Massor att göra fortfarande, men det blir väl bra vad det lider.
Lägenhet...Klar med målning (tack Ann-Helen) i kök och hall...
Sovrum=klart (urplockad och skurat)
Kök=nästan klart...Några skåp kvar att torka ur, bakom spisen. Men nästan klart iaf.
Idag efter jobbet gör jag köket klart..
Vardagsrummet är ju påbörjat men inte alls klart. Tror jag ska försöka få iväg möblerna så det känns mera tomt!
Resten av tiden är liksom sov-dags...

Sedan läste jag om Engla igår på nätet.
FÖRJÄVLIGT & FRUKTANSVÄRT TRAGISKT...
Jag blir både ledsen och arg.
En tanke till Engla och hennes alla nära och kära!

Nej men jag måste fortsätta arbeta..

KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar