torsdag, april 03, 2008

Veckorna går

Ja precis.. Återigen så går veckorna.
Min planering kaaaannn hålla..
Den innebär att hallen ska vara målad och klar på söndag.
DÅ har jag 2 veckor på mig att packa mej ur min 2:a,
putsa fönstren och städa ur den.
JAPP klart med det den 20/4
21 - 25/4 är jag återigen i Umeå.
Så det måste liksom ske innan för att Jonas ska hinna flytta in före den 1 maj!

Sista maj får vi tillgång till våran lägenhet, så då blir det återigen flytt, packning och urstädning.
MEN sedan lugn och ro!

Annars vill inte hostan ge med sig.
Kraxar på som bara den jag, har så gjort i 2 veckor.
INTE ROLIGT

Ikväll match. Piskade är vi att vinna, annars är säsongen helt slut för de röd/vitas del. Vilket vi ju innerst inne inte vill.
Jag tycker laget gjort det bra.
Lilla lilla Timrå är i semifinal.
Semifinalmotståndare, säsongens mest överlägsna lag, vann serien KLART!
Lilla Timrå har slagit HV i hittils 2 matcher, vilket många nog inte trodde.
Tjong ut i efter 4 raka förluster. Men nej då, vi ger aldrig upp!
Stockholm, Göteborg kom inte ens till semi.
Nu är kvar Jönköping, Linköping (Karlstad) åsså lilla Timrå...
Ja jag tycker det är ett fantastiskt resultat ändå jag!

KRAM ALLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar