tisdag, april 08, 2008

Jag vet...

Att jag är dålig att uppdatera...
Ska skylla ifrån mig lite...
Jobbet = KAOS eller mest att vi har FÖR mycket att göra
Hemma = alltså lägenheten på Parkvägen börjar bli klar..
Klar med hallen alltså...Målning...Sedan ska den bara flyttas ur!

Känns som de närmaste 2 veckorna innebär inte mången slöa kvällar...

Resa bokad till Galati..
Vi åker lördag 19/7 kommer tillbaka måndag 4/8!
Med LOT - Polish Airlines,
mellanlandning i Warsawa låter spännande eller??
Blir nog jättebra.
Hoppas på 2 lugna veckor med sol, bad, god mat osv...
Avslutar med några nätter i huvudstaden Bukarest..
Som sagt, det ska bli spännande. Ett udda resmål.

Nu mera arbete!!!

2 kommentarer:

  1. Jag känner mig lite avis faktiskt.. Jag vill också åka bort.. Låååångt bort helst.. Och helst idag!

    SvaraRadera
  2. Jaaa idag är väl ingen höjdare att vara i denna del av världen..

    Uvva trist

    SvaraRadera