onsdag, februari 25, 2009

Frisör sökes

HEJ
Vad göra??
Trivs sååå otroligt bra med min frissa.. Jag blir nöjd, det är "billigt" och allt stämmer.
PERFEKT
Nu är frissan tyvärr sjukskriven och jag måste hitta någon annan..
Jag är i behov av toppning samt färgning/slinger...
Och plånboken som vanligtvis brukar vara halvtom är trots lön idag inte ens så full som den brukar eftersom föräldradagar dragits för februari...

Snälla kan någon hjälpa..
Tips på ställe som inte är så dyrt att toppa håret..
Någon som vill färga mitt hår eller slinga hemma..

Nuuuuuu!!!!

På John Bauer gymnasiet hade de första tiden om 3 veckor..Kan inte vänta så länge..

1 kommentar:

  1. hepp=)!
    Såg en annons för ett tag sedan från "salong Bellies" (?) dom hade praktikant/lärlingspriser.Kan kanske va nåt=).Hårlärlingar lär nog vara petnoga!

    SvaraRadera