torsdag, februari 12, 2009

Vintersol

Jag hade inte med mig kameran...
Men tog en lååååång prommis upp till Örnen.
Det är inte så långt men det är uppför och TAR väldigt lång tid.
I ryggsäcken hade jag med varsin lunchlåda till mig och Ann-Helen.. Sedan drack vi lite kaffe så var det dags att klä på sig alla kläder igen och vandra hemåt..
Hem tog det ca 20-25 minuter så då antar jag att vandringen tidigare inte gick fortare..

Ska försöka ta mig ut och röra på fläsket på dagarna,
även om det bara blir en liten sväng.

Imorgon ska vi knäppa kort och det är något som jag INTE längtar till, fast jag vill samtidigt ha de kvar också.
SÅ imorse vaknade jag med munsår på läppen, SJÄLVKLART...

I helgen ska vi förhoppningsvis ha samma fina väder så det blir skönt att vare ute med Izor

Ikväll hockey..Heja Heja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar