fredag, februari 06, 2009

Utmaning

Sju sanningar om mig

Regler:
1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.
3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.


Sju sanningar om mig:
1. Jag har haft en MODO matchtröja på mig.. (Huuuu)
2. En gång i min ungdom körde jag moppe lite berusad.
3. Litet kontroll freak. Planerar..MEN om det inte blir som jag tänkt så överlever jag det också
4. Jag är INTE ekonomisk..När räkningar är betalda, bilen tankad och maten inköpt, då är det ”fritt fram”
5. Har en guldplakett från Norrlandsmästerskapen.
6. Skolkade nästan en hel termin från ett ämne i 9:an efter att ha skällt ut läraren
7. Jag tycker inte om att städa..Plocka går bra…Men inte städa

Jag utmanar:
Jossan
Satu
Johanna
Ida
Anki
Tess
Anne-Lie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar