söndag, mars 08, 2009

kvinnodagen idag

Vad nu det innebär??
Innebär det att jag blir uppassad hela dagen? Som vid min födelsedag eller morsdag eller sånt??
Nej vi hade städdag igår så nu kan bebis komma. Fast vilken kille vill vara född på kvinnodagen?? Hum....
Men direkt efter 12-slaget då?? Kom ut å va med oss nu!!!
Vi tar nog en tur in till stan å strosar lite idag.
Vem vet när vi får sitta på ett fik och bara mysa i lugn och ro nästa gång?
DET ska vi göra idag. Kvalitetstid!! eller nåt...
Nej nu påtår!!!

4 kommentarer:

  1. Ikväll/natt kommer lilleman till världen o JAG får en go en kexchoklad ;-) Lycka till /J

    SvaraRadera
  2. Det där var inte jag, det där var en annan J. Jag tror benhårt på onsdag!

    SvaraRadera
  3. Ja jag vet vilken J det var i första inlägget..
    Och jag håller gärna med dej!!
    Jag kan åka in ikväll..

    Snornäsa men vad gör det??
    Jag ska ladda med pizza idag..
    Det är precis vad jag behöver för att orka med natten...

    Onsdag.. Ja det skulle det kunna bli eftersom dagen är inbokad då.
    Bilen verkstad kl 7
    Barnmorskan kl 8,30
    Ombeiktning av nyreparerad bil 16,20
    Hockey på kvällningen...

    KRAMEN på er J-brudarna!!!

    SvaraRadera
  4. Inget inlägg idag... å hockeykväll o allt :-) Inne på sjukan kanske ;-) Så fel ja hade på 8e då. Önskar er andra lycka till med att vinna chokladen haha Får SNART se er dra barnvagn. Kram till er me /J

    SvaraRadera