måndag, mars 02, 2009

Utmaning/Fakta

OM MIG
1. Namn – Jenny
2. Bor – Timrå Tallbacken
3. Syskon – Jonas, Simon, Maja, Daniel och Peter
4. Ålder – ff 35
5. Född – 12 juni
6. Ögonfärg - Blå
7. Längd - 168 cm
8. Sko storlek – 35-37, det beror på skon
9. Höger eller vänsterhänt – Höger
10. Stjärntecken - Tvilling
11. Hårfärg – Just nu, mörkt med lite ljusare slingor
12. Födelseort – Uppsala
DAGENS..
1. Låt – Inte en aning
2. Saknad – bebisen, men också mamsen
3. Kläder - Jeans och linne
4. Smink – Nej inte mycket
5. Underkläder – Jorå årets snyggaste trosor samt en amningsbh..
6. Mat – ska jag strax åka och handla,
torsk”gryta” med rivna morötter, creme fraiche Kokt Potatis
7. Köp –Ska faktiskt köpa en liten förvaring och plastblommor på IKEA
8. Göra sen – Först IKEA,Coop, sedan hämta Izor, lämna bilen verkstad, gå hem å förbereda middag.
9. Godis – Finns alltid på vardagsrumsbordet
10. Pinsammaste – Nej inte ännu iaf
SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp – Ja för det är så gott med försk svamp
2. Tycker du om godis – Japp, allt möjligt
3. Hur många gånger i veckan äter du godis – Måååånga gånger, fast inga mängder
4. Äter du oftast nyttig mat – nej inte direkt, även om d är hemlagat
5. Är du stark - Nej
6. Var någonstans på kroppen har du mest muskler – just nu känns d inte som jag har några alls
7. Tycker du att du själv är söt/snygg – Nej nej nej…Alldeles för stor och tung
8. Du ger mycket komplimanger till andra – Ja om jag tycker nåt så
9. Är du nöjd med ditt förnamn – Ja det är ju liksom jag
10. Du tycker att du själv är smart – Nee inte direkt smart. Fast jag är väl inte dum heller
11. Vad är det sämsta hos dig – Självförtroendet som sviktar
12. Vad är det bästa hos dig – Hoppas och tror att jag är en vän att lita på. Snäll och omtänksam.
13. Har du bra självförtroende - Nope
14. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn – Ja det var ju mera då jag jobbade än nu
15. Du tycker om att vara med killar – Ja, fast jag ser inte till könet, utan människan
16. Känner du dina grannar – Nej inte en enda
17. Vad har du för färg på dina underkläder - svarta
18. Använder du BH varje dag – Inte hemma, men lär ju få ha det framöver
19. Svär du ofta – Jo det kommer i var å varannan mening tror jag
20. Gillar du skolan – Nej det är inte min gre
j21. Har du någon gång skolkat - Jorå
22. Spelar du något instrument - Nope
23. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i – Simning åk 1-9 sedan provade jag det mesta, innebandy, orientering, tennis, badminton kommer inte på mera
24. Har du några tatueringar – Nej men skulle vilja ha
25. Har du några piercningar – Nej bara vanliga hål i öronen
26. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag – Men guuu vilken dum fråga
27. Tycker du om djur – Jajjemen
BRUKAR DU...
1. Sova - Ja
2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej
3. Röka - Nej
4. Snusa – Nej, snusfri sedan 1,5 år tillbaka, då hade jag snusat i 15 år
5. Dricka - Ja
6. Skada dig – nej, håller mej frisk
7. Klä dig i svart – Japp, å jeans
8. Hata folk – Kommer inte på att jag hatar någon på det viset.
9. Lita på folk – Nej det tar sin lilla tid
10. Skada dig med flit - Nej
11. Drömma mardrömmar – Inte så ofta
12. Gå i skolan - Nej
13. Gå i kyrkan – Nej, det är bara vid dop, bröllop, begravningar
14. Vilja dö – Nej
NÄR...
1. Åt du senast – Frukost med Anders vid 8
2. Läste du ut en bok senast – I pappersform i somras, annars ljubok
3. Köpte du något senast – I fredags, nya saker till Izors tassbandage bla
4. Svor du senast – Kommer inte ihåg
5. Sjöng du senast – Igår va det ett tvprogram om ABBAs Mamma Mia Så då tralla jag med.
6. Klagade du senast – Ja det händer ju hela hela tiden..Ont, trött, less mm
7. Klantade du dig senast – Oj vet inte
HAR DU...
1. För många vänner - Nej
2. Förföljelsemani - Nej
3. Någon annan psykisk sjukdom - Nej
4. Skadat någon – Nej det tror jag inte, inte fysiskt och inte vad jag vet….???
5. Färgat håret - Jorå
6. Några piercnings – men gu den frågan har ju vare
7. Några tatueringar – Nej jag har inga nu 6 minuter senare heller…
8. Egen dator – Ja en liten laptop
9. Gjort bort dig rejällt – Det har jag säkert
ÄR DU...
1. Snäll – Jag tror det
2. Snygg – Nej inte direkt
3. Söt – Nej absolut inte
4. Lång – Nej det kallar jag mej inte
5. Kort – Nej inte det heller, ganska normal känner jag mej
6. Klantig - Nej
7. Tönt – Inte i mina egna ögon
8. Tjock – Jaaaa verkligen tjock, men det ska bort under våren
9. Smal – Ja innan sommaren ska alla 27 kg vara borta!!!
10. Romantisk – Ja kanske lite


Utmanar:
Jossan
Johanna M
Sandra
Ida

Och fler som vill...

1 kommentar:

  1. Duuuuu...jag tror det där är ett test för psyksjuka ungdomar för att t ex ta reda på om de har borderline eller liknande. Kan inte vara nåt annat. Helt sjukt ju! Kolla under kategorin "brukar du"...galet :P

    SvaraRadera