torsdag, mars 05, 2009

Lägger in en liten vadslagning

Vinnaren får....en kexchoklad???

Jag är lite less.. Känner inget.. Tycker mest att allt är jobbigt..
Försöker ha minst 1 aktivitet planerad varje dag.
Idag ska jag ta det lugnt ända till jag ska bege mig iväg med bussen till allra allra bästa Jossikan som finns..
Vem vet när jag får tillfälle att sitta en stund att surra strunt med henne??

Igår var vi hos Pelle & Siv, samma lika där. Vem vet när vi kan sitta nästa gång..??
Vi med liten, de med liten..
Såå spännande med alla runt omkring som ska få barn här i mars-månad.
Trodde vi skulle vara de enda...

Nej nu ska jag surfa runt lite innan jag ska lägga mej i sängen en stund till måste vila mej iform till kvällens drabbning..
Vad kan hända...?? Vi ser ett Timrå som vi alla vet finns, vi har sett de spela skitabra hockey, vi vet att de kan!! Eller så är det samma trall som de senaste matcherna... Det går troll i laget helt enkelt.

Nej surfa runt lite!!!

KRAM

11 kommentarer:

  1. Röstar på den 10:e. Lycka till med barnafödandet! Och kom ihåg att dricka mycket sockerdricka före och under förlossningen!!

    SvaraRadera
  2. Okej
    sockerdricka, finns d till sodastreamern också tro??

    10:e ska jag behöva vänta så länge..???

    9:e jag antecknar vilka ni är ifall ni prickar rätt...

    SvaraRadera
  3. Jag gissar på den 12:e.. Men hoppas såklart att den kollar ut fortare! :-)

    Hoppas du får en kanon dag! Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det finns säkert till sodastreamern, om inte annat får du göra egen- kolsyrat vatten med en massa socker i! Det måste väl funka?:)

    SvaraRadera
  5. 11:e! Så blir det! Och jag tar gärna en nötchoklad istället ;)

    Hörde du förresten vad som lät nyss? Det var en fyra-fem kotor som hittills legat och slumrat som la sig på plats i min ryggrad. Allra, allra bästa Jossikans ryggrad. Puss på dig sötnosen!

    SvaraRadera
  6. Jag tror den 11:e mars!!

    SvaraRadera
  7. Ja gissar på sön. 8e ;-) Lycka till!! Jenny

    SvaraRadera
  8. Jag är säker på den 14:e.

    Känner mig såpass säker att jag till och med säger klockslag. 01:32 på morgonen/natten den 14:e mars.

    Du kan skicka vinsten på en gång.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Nej inte 14:e jag vill han ska ha en "egen" dag inte dela med pappa och Jossan

    11.e är det många som gissar på..
    Hum känns lite långt bort tycker jag allt.

    Jag tänkte idag jag (fredag)

    Men inga känningar alls så jag får väl vänta

    Tror inte ens dessa datum kommer räcka til utan blir igångsatt den 25:e eller nåt liknande....

    SvaraRadera
  10. Daniel gissar på den 14:e mars.. :-)

    SvaraRadera
  11. Den 11:e e spikad =) OCH, sockerdricka finns till sodastreamen (elgiganten), där finns MASSOR av smaker=)!!

    SvaraRadera