lördag, mars 14, 2009

Trött

Inte sovit så bra inatt..
Men det är väl bara pricken över allt liksom..

Tror det blir att se hockeyn från TV soffan, orkar inte ta mej upp på Västra stå som det känns nu. Och sittplats känns lite dyrt, om det ens finns några kvar...

Nej jag får se till den lilla istället för till mig själv denna gång.
Har inte missat en enda hemmamatch men de lär ju vinna nu då när jag inte orkar med det hela.
HEJJA HEJJA

Sedan vill jag passa på att säga
GRATTIS till Jossan som fyller jämnt idag
GRATTIS till pappa som befinner sig på Svarta Havet och fyller mindre jämnt.

Nu lite fika, sedan ska jag försöka sova en stund...

2 kommentarer:

  1. Tack för grattis, tack för uppvaktning, tack för present och tack för rosa! Och TACK FÖR ATT NI FINNS!

    Ingen konst att fylla 20 *host* när man har så underbara vänner! =)

    Skickar ett grattis till min födelsedagspolare Gunnar också! =)

    SvaraRadera
  2. Hihiiiii nu e ni liksom 3 som fyller samma dag =) HAHAAA KLOCKRENT!!!

    SvaraRadera