fredag, januari 08, 2010

"bantning"

är det som står på agendan nuförtiden..
Köra lite soppor/shake osv.. började med lite nedtrappning förra fredagen och lördagen, så satte jag igång med enbart nutrilette och alevo..i hela 2 dagar, för på trettondagsafton blev vi bkuden på 3-rätters middag hos pappsen som är hemma 1 vecka på visit. Och sedan på trettondagen middag hos Henriks farmor.. Så att köra dieten i 5 dagar i sträck valde jag att inte göra..
Nu blir det så ofta jag känner, dvs alla måltider utom middagen. Så kör jag igång med 5 dagars igen på måndag..
Har tänkt att detta ska visa lite resultat så man blir lite sporrad att fortsätta..
Äta lite nyttigare, äta lite mindre portioner.
Jag ska faktiskt bege mej ner till Etic och prova mig fram och verkligen hoppas att jag hittar något som passar mig. Jag verkligen HATAR att träna nämligen!

idag blire birsta för att få komma ut lite! jobbade ju extra i går..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar