torsdag, januari 21, 2010

Torsdag och föräldraledig

idag har torsdagen inneburit öppet kyrkis med babysång på fm.
Trevligt med sällskap när man är ute å "rattar" en vagn.. TACK TACK
Och har ni tråkigt så hojta till för jag kan gärna ta en prommis eller så är det bara att komma till oss 3 våningar upp och härja. Jag är ju ledig lite då och då!
Efter babysången var välan tanken att vi skulle till grannen och hjälpa till att få ännu en dag att gå(för henne alltså) ja okej för oss också.. Hinner bara hem ¨så får jag ett mms med en liiiten sööööt Annie. Och jag som ville ha en kille i porten bredvid. Jaja de kan nog härja på gården iaf!
GRATTIS till Veronica och Nicke!!

Jag har funderingar på att tömma kameran på bilder. Men risken finns att det kommer ta så ofantligt lång tid att sortera in dessa i rätt datum-mappar och den tiden ger inte Henrik mig på dagarna. Han ska härja hela tiden!! Just nu sover han på balkongen.

Ikväll är det Modo - Timrå och jag hoppas, hoppas att det blir en bra match med de flesta poängen till oss..

Imorgon ska Henrik på sitt allra första kompis-kalas. Elma fyller 1 år och vi tar bussen till de för lite eftermiddagsbus!! Sedan är det helg, Och faktiskt är jag FL både måndag och tisdag.. Och måste ju hitta på nåt att göra dessa dagar också..

KRAM nu ska jag snabba mej ner till postfacket innan liten vaknar..

2 kommentarer:

  1. vi ska till elma på lördag...synd de inte var samma dag då...nepp nu blire sängen!kram å natti

    SvaraRadera
  2. tack för igår =)
    vi träffas någon fler gång så grabbarna kan busa av sig =)

    SvaraRadera