fredag, januari 15, 2010

Ska det vara så här?

Idag är alltså dag 5 på min sk Quick Start...
Jag har gått ner 1 kg...1kg.. men hallååå är det någon som fattar vad lite jag fått i mig dessa 5 dagar, ja plus den dryga veckan med någon middag och resten av dagarna bestående av Bars, shake osv.. Jag måste ju bara säga att jag på en dag kanske proppat i mej som jag förut gjorde på en middag... i kaloriintag alltså..
Hade ju en föreställning att jag skulle se några kilon försvinna, att kläderna satte sej bättre osv.. För att få en sporre att fortsätta.. Men vad gör det för nytta när vi är på samma ruta nu som för 2 veckor sedan...
Jaja jag har ju redan bestämt att äta typ havregrynsgröt på 9-fikat, en soppa till lunch, och sedan vanlig middag..
Har 1 "bantningavariant" kvar som jag också kommer testa.
Men först ska detta få fortgå ett tag till och sedan utvärdera...
*suckar*

2 kommentarer:

  1. Ja, den fasen är han inne i nu kan jag lova =)
    jaa jag hoppas han är frisk tills dess så dom kan busa lite =)

    ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. känner igen det där... försöka, försöka, försöka... fan inget resultat... försöka orka försöka lite till.... händer tmf inget i alla fall...inte så konstigt man deppar ner sig och ger upp...

    SvaraRadera