måndag, januari 26, 2009

Arbetsvecka

Detta är den sista arbetsveckan med full arbetstid för mig.
Jag kommer att gå ner 2 timmar om dagen må-to. Fredagar jobbar jag ju normalt 7-13,30 så den är "vanlig" Kommer dokc plocka ut lite sparad komptid så det kanske blir lite mera ledigt än så också!
Måste vila. Är trött. Om jag ska orka med över en månad till så måste jag vila. Fast det känns som jag inget gör...

Igår var jag tvungen att åka till Birsta City och byta min stövlar. De hade gått sönder. Jag som var så glad att ha hittat ett par skor jag kan ha!!
Jaja de hade sänkt ett par andra stövlar som jag provade då jag handlade. Så jag fick lägga på en 100-lapp så vart det de mocka-stövlarna istället..
Sedan Willys för månadsinköpen. Nu ska vi klara oss i matväg en månad till..

Igår var jag även på ljusparty hos Ann-Helen.
Det fanns en heldel nya dofter.
Ska själv boka in ett party i februari, datum återkommer jag med (ev. vecka 6)
Så välkommen för den som känner för det..
Men som sagt. Återkommer om tid.

Nu mera arbete att fixa med!

1 kommentar:

  1. Gud vad skönt för dig att det går att lösa ändå med lite kortare dagar!
    Låter som ni haft en kanon trevlig helg!
    Synd det där méd stövlarna, men få hoppas att de nya känns lika bra om inte bättre!!

    Vi ses i kväll! :)

    SvaraRadera