tisdag, januari 20, 2009

En lista...

OM DIG:
Du heter? Jenny Pernilla
Du är född? 12 Juni 1973
Du bor? i Timrå
Du gillar? Familj och vänner. Godis!
Du älskar? Anders
Du hatar? Att behöva kliva upp när jag inte sovit klart. Bla.
Men ingen människa hatar jag.

SVÅRA VAL:
Mobil eller mp3? Mobil, för där har jag ju minneskort så man kan lyssna ljudbok/musik!
Myskväll eller festkväll? Myskväll
Tjejkompisar eller killkompisar? Båda delarna
Lockigt eller platt hår? Mitt hår är PLATT, ibland permanentat.
Mörk- eller ljushårig på motsatta könet? Spelar väl ingen roll
Kramar eller pussar? Kramar
Blåa, gröna eller bruna ögon? Blå är de nog
Öl,cider eller vodka? Öl Och ev. cider
Långt eller kort hår? Jag får aldrig mitt långt..
Men nu är det inte heller kort


FRAMTID:

Hur många barn? Ingen aning. Ska väl gå bra nu först å främst
Namn? På barnet..Oj vi vet inte ännu. Har några förslag
Gifta dig? Ja det skulle funka
Arbeta? Jag har ett arbete idag som förändras hela tiden
så jag får vara nöjd

Bo vart? Timrå

DEN SENASTE VECKAN:

Kysst någon? Ja pussat iallafall
Kramat någon? Ja senaste veckan måste ha vart Jossan åsså Anders såklart!
Gråtit? Ja ungefär varje dag..*suckar*
Saknat någon? Jossan, men det ordnade vi ju till. Och mamma..
Tyckt synd om någon? Mer än mej själv?? Nej jag vet inte...
Druckit alkohol? Nej
Träffat någon ny grabb? Hehehe ja i alla mina drömmar då!

FAVORIT:

Låt? Har alltid varit Den Blomstertid nu kommer
Person(er)? Inte en susning
Dag? Söndagar
Kläder? Ja gud va jag skulle vilja kunna ha snygga kläder & skor
Musikgenre? Hur blandat som helst.
Mat? Japp det mesta
Radio Kanal: Ingen, har USB minne med musik...

DIN DATOR:

Bakgrundsbild? Vilja
Hur många ikoner har du på skrivbordet? 13 st
Hur många är online på din msn? 9 st
Vart står din dator? På arbetsskrivbordet
Har du Bilddagboken? Nej
Har du Facebook? Nej
Har du Playahead? Nej
Hur många bilder? I datorn inte speciellt många..

DIN MOBIL:

Va står det i ditt senaste mottagna sms? "Nu åker jag. Puss!"
Ditt fjärde skickade sms? "Puss"
Vad står det på ditt sista sms i inkorgen, och vem är det från?
"Jag älskar dig" (från Anders)

Ringsignal? Jennie let me love you
Sms signal? Pling plong
Har du några sparade meddelande? Ja 1 viktigt...
Vem är överst i din kontaktlista? Alexander

Kopiera gärna och lägg på din sida
eller i mail till mig så jag får läsa..
Hojta bara till med en kommentar
så jag vet var jag ska gå!!

1 kommentar:

  1. ååååååå jag satt o skrev klart listan (inte så liten heller) åsså blev d nå fel när jag sku lägga ut den på bloggen,den försvann...suuuuuck...får göra om det imorrn haha!

    SvaraRadera