söndag, januari 25, 2009

Det blev sent igår

Men attans vad trevligt det var.
Vi begav oss till Örnen på eftermiddagen för att tillsammans med AH och grabbarna se på hockeyn. Kan ju säga att det var inte så roligt när det stod 4-0.
Men Timrå kan (ibland) konsten att hämta upp.
Så efter ett tag så stod det faktiskt 4-3, men det räckte inte till.
Det bästa under hockeyn var det vårrullar som jag köpt och gjorde iordning som lite "snacks"...

Efter matchen så åt vi tacos.
Grabbarna hade suttit i pausen och hackat gurka, tomater osv.
Roligt att de tycker om att hjälpa till i köket!

GOTT, men hu så mätt man blir!

Wild Kids på TV och därefter sällskapsspel! Till det kaffe och glass!!
Vi började med ett frågespel..Anders tog hem segern där.
Monopol är kanske inte det spel jag tycker är roligast. Men med lite mutor i form av Chips och godis så spelade jag. Men jag vart bankrutt på en gång för med min tur hamna jag ju där det finns hotell...
Suck suck..
Vi åkte inte hem förrän Ann-Helen hade gjort de allra flesta panka, och då var klockan runt 2
Så det blev lite sovmorgon idag!!!

3 kommentarer:

  1. Åååååå va kuul=)Det är ju asaroligt o spela spel! *avis*

    SvaraRadera
  2. Sedär, Jenny, Jossan, Ann-Helen och Satu gillar att spela spel. Vad säger det oss? SPELKVÄLL BRUDAR, SPELKVÄLL!!!

    SvaraRadera