tisdag, januari 27, 2009

Utmaning

Blev såklart utmanad av Anki..Tack tack!!!!

10 Första
1 Första bästa kompis – Ingela
2 Första bil – Toyota Carina Delux
3 Första kärlek – Måste ha varit Larsa
4 Första husdjur – Undulat Fia
5 Första semester – Med bahamasen i Sthlms skärgård, annars i mormors eller farmors stuga
6 Första jobb – Bogrundet Plantskola
7 Första köpta skiva – Kommer inte ihåg
8 Första piercing – Ja hål i öronen dagen innan 7-årsdagen!
9 Första konsert – Inte ett minne…
10 verkar frågan ha försvunnit efter vägen…

8 senaste
1 Senaste alkoholdrycken – Ja det var väl bubblet på förlovningsdagen, samt födelsedagsvinet på sommarfesten
2 Senaste bilfärd – Hit till jobbet i morse
3 Senaste filmen du såg – Men jag som aldrig lägger namn på minnet. Vi var på bio i Sthlm iaf
4 Senast ringda telefonsamtal – Mobilsvar i söndags…
5 Senaste bubbelbadet – Paradisbadet i Ö-vik på jullovet Bubbelpool
6 Senast spelade CD-skiva – CD…i bilen någon blandad, annars går USB-minnet med musik i datorn
7 Senaste gången du grät – Ja det är ju hela tiden det..
8 Senaste måltiden – Fiskbullar och potatis, middag igår som stod på bordet när A väckte mig halv fem

6 har du någonsin
1 Dejtat en av dina bästa kompisar – Nej det tror jag inte
2 Blivit arresterad – Nej nej
3 Blivit kär vid första ögonkastet – Jo det skulle man nog kunna kalla det
4 Fastnat med blicken i någons urringning – Nej tror inte det heller
5 Sagt att du älskar någon utan att mena det – Nej det har jag nog inte..
6 Busringt till någon – Japp i ungdomens dagar!!!

7 saker du har på dig
1. Jordens snyggaste trosor (svarta big-mama)
2. Jordens snyggaste jeans (big-mama)
3. Jordens snyggaste strumpor (svarta stödisar)
4. Svart bh
5. Svart linne
6. Jeans blå cardifgan
7. Min blå glasögon, samt förlovningsringen runt halsen…

6 saker du har gjort idag
1. Ja knappt någon sömn efter det blivit ”idag”
2. Men guu klockan är 8,13…Startat datorn på jobbet
3. Druckit kaffe med Anders
4. Surfat runt lite (morgonrutin)
5. Surrat hockey med Magnus
6. Plockat ur diskmaskinen

5 favoritsaker utan rangordning
1. Anders
2. mat
3. Godis
4. Hockey
5. När det finns pengar på kontot

4 personer du kan berätta allt för
1 Anders
2 Jossan
3 Sandra
4 Ann-Helen

3 val
1 Blått eller rött? Oj det var ju 2 av mina favoosar..Eller menas det politiskt..Ähh jag säger Rött
2 Sommar eller vinter? Måste självklart välja sommaren
3 Choklad eller chips? Chips. Fast chokladen är inte fel den heller

2 saker att göra innan du dör
1. Få träffa mitt barn, och lära känna, se växa upp…
2. Få träffa mina barnbarn???

1 sak du ångrar
Jo det kan finnas, men det tar vi inte här

4 personer du vill ska göra samma blogginlägg
Jossan
Ida
Satu
Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar