måndag, januari 12, 2009

Utmanad

Av Johanna, jag försöker iallafall...

4 av mina favoritprogram.
Men jösses jag ser ju inget speciellt på TV´n
Vet ej om det är favoriter med kikar ju på
Idol
Let´s Dance
Ähh jag passar...

4 saker jag gjorde igår.
Ordande med mitt e-leg
Var i Birsta (läääänge)
Tvättade bilen
La in babykläderna på sin plats i lådorna

4 saker jag ser fram emot.
Att få träffa killen i magen
En jättefin sommar
Få sova ordentligt
Klippa mej

4 av mina favoritrestauranger.
Kina
Norrlandskällaren
Kebab House
Hamburgeri-restauranger

4 saker på min önskelista.
En go, frisk liten kille
Massor saker från IKEA
Att kunna åka utomlands i sommar
Sömn

Jag utmanar:
Satu
Ida
Ann-Helen
Anki

Ja du Jossan, du slipper, men klart du ska göra om du vill...

4 kommentarer:

  1. What!? Får jag inte vara med bland de fyra utvalda!? Vad nu då? Skonar du mig? Hihi..

    SvaraRadera
  2. trodde du ja Jossan!!*fniss* Klicka du vidare till mej!

    SvaraRadera
  3. Det var ingen fara bara samandragningar de ville kolla upp! :) Kram

    SvaraRadera
  4. tack tack!kul å se vilka som läser...vi ses kanske på nå fika framöver!/ Anna-Carin

    SvaraRadera