onsdag, oktober 19, 2011

Jag glömmer min blogg

Och jag skulle verkligen vilja få till mobilen så jag kan blogga från den igen.. Gahhh
Det allra allra tråkigaste just nu är att min bästaste Sandra har fått sluta.. Arbetsbefriad från i fredags då vi hade AW, fast vi döpte om det till grav öl istället.. PISSTRÅKIGT...
Annars händer inte mycket..Jobb, aktivera Henke, middag, varva ner Henke, Henkes sovrutin, plock alternativt TV tid och slapp i soffan.. Sova.. Som det inte blir så mycket av mellan varven, just inatt sov Henrik bra, men jag har sagt det förut och säger det igen. Behöver FLER nätter med bra sömn.. Vi var iväg och beställde nya sängar i söndags. Varsin 105 cm bred säng. Kommer bli bra tror jag. Sedan när någon väl tänker flytta och sälja sitt radhus till mig så ska jag göra en sänggavel till den! Inte i denna lgh..
Annars ska jag ta med mig brudarna och hejja fram Timrå till seger imorron.. Tarzanstigen eller va det heter på lördag, Rensning i lgh söndag samt Tupperwareparty i Volmsta!
Lägger upp lite gamla bilder... Ni som läser här och även har Facebook har ju redan sett de. Men det finns ju andra här i världen som faktiskt INTE har Facebook










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar