fredag, oktober 28, 2011

Shopping på schemat



Hallå hej.
Jag vann inget klirr klirr idag på lotteriet, men kanske en annan gång. Men som jag sa, jag dricker ju ändå inte viner som alla andra gillar så det spelar inte så stor roll ju..

Spöregn mest hela dagen och jag drog till Birsta för shoppa mig ett par jeans.. Saknar att inte kunna ha mina jeans. Men har inte orken just nu att ta tag i det.. Men snart ska jag börja träna lite igen.. snart..

Köpte mig ett par dösköna jeans som jag nog kommer slita ut innan jul tror jag.



Henrik ville ha en läkkik mask också så det fick han OCH en skelettdräkt. Men han vill inte ha de på sig så jag lägger ut bilder från google som är nästan lika... Få se om han vill mannekänga imorron kanske..


Nu orkar jag inte mycket mera än jäsa i soffan, men det gör inget jag köpte ju stretch jeans!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar