fredag, januari 06, 2012

Dagen idag

Har vi varit en sväng till Lappstegestugan och Henrik kvar så duktig på att gå själv, fick sitta på snowracern också, sedan gå lite så man inte blir kall!
Efter detta begav vi oss till Birsta, jag vill ha något att ha på mig imorron.. Hittade några trasor och mera nagellack!
Vi får se hur tusan jag målar imorron! Men det blir samma lika på linnet som naglarna iaf

Henrik var supermegaduktig på Birsta idag. Lyssnade och höll sig till oss. Kan det vara så att straffet på Maxi Ica, som bestod i att bli utburen till bilen efter att ha haft race och inte några öron att lyssna med, redan gett effekt. Nja det tror jag inte på det kommer nog fler såna tillfällen! Men han var jätteduktig idag iallafall och det gör ju att man kanske kan åka med honom dit igen..

Nu plingar det på dörren och det är nog farmor som kommer, Anders ska utnyttja sin julkapp han fick av Henrik. Bio för 2, The Girl With The Dragon Tatoo!! Heter den tror jag..

Så nu kommer några bilder från förmiddagen!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar