lördag, januari 28, 2012

tråkiga naglar

Måste jag ju säga att detta är


Hade inte tänkt att göra något i onsdagskväll eftersom jag hade tänkt börja med fredagsnaglarna på torsdag efter jag kommit hem från Umeå, Men det såg så tråkigt ut att jag provade ett nytt rea-lack..

På bilden ser det blå aktigt ut, men det är en grön nyans med lite guldigt i...
Blev någon slags zebra ränder på det hela också.

Men så va det ju det där med att börja med party naglarna redan på torsdag eftersom jag inte hade så lång tid på mig på fredag att trixa..Nu va det ju så att vädret var SKIT så jag va inte hemma förrän 21,40 på torsdagkväll och då orkade jag inte..
Det va snö, snö och återigen snö på vägen hem. Trött som tusan att sitta och titta in i dessa vita flygande saker, det gick inte så mycket mer än 70, som jag tyckte va en alldeles lämplig fart.. Blev omkörd av 2 långtradare som antagligen tyckte jag körde som en kärring.. Men men jag kom hem iallafall!!

Detta blev ett stressverk. Svart i bakgrunden och sedan matt topplack i diagonaler.
Passade bra till svarta jeans och svart top tyckte iaf jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar