söndag, januari 15, 2012

röd och vit...

Hockeydynamit.. Men det blev ytterligare en förlust för Timrå  :(
Men jag hade en helt annan bild i huvet som jag skulle måla. Men det guld-glittriga var inte alls som jag tänkt mig. Det får man ha ovanpå för bara lite glitter, inte så som jag hade tänkt. Måste fundera ut vilka färger som kan passa att göra så med.. Så då blev det rött med vita streck..Skulle ha slutat där för med prickarna blev det bara plottrigt. Men men lite sent att komma på det då. Drog ett streck med silverglitter över prickarna. Och så får det väl se ut några dagar.
Vill köpa fler färger. Men vilka?? Känns lite tidigt med starka vår/sommarfärger än. Men det blir nog sedan, lite turkost, orange och rosa kanske??
Här kommer bilden från igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar