tisdag, januari 03, 2012

Vad jag snöat in på just nu

Är naglar. Vill ha fina naglar!!

Har i ungefär 1 års tid klarat att ha kvar mina naglar. Nagelbitare sedan liten.. Några perioder har jag inte lyckats, beror ofta på att den går sönder och ingen nagelfil finns i min närhet. Då ryker den, och i farten några till. Konstigt nog har tumnaglarna klarat sig alltid.. Nu har jag bestämt att inte sluta snusa förrän jag vet att jag klarar mina naglar. Eller nåt..
Ska försöka motivera mig till detta och dokumenterar.. Bilderna är inte de allra bästa eftersom att blixten tar lite av färgen!
Antar att detta inte är intressant för någon annan än mig.

Här är mitt allra första nagelverk
2012-01-03
Bara lite ljust rosa med silver längst ut. Enkelt men ganska fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar