onsdag, januari 04, 2012

Mera naglar

Igår till kalaset ville jag prova något nytt. Gillar detta denimblåa lack.

Blått lack med lite rosa glitter på sidan. Var enkelt och tyckte iaf jag blev bra

Sedan då jag kom hem hade jag vart tvungen att ta några puffar av min astmaspray. Kanske inte såå smart att fortsätta måla fina linjer med skakiga händer? Men jag hade inte tålamod att vänta. Så jag streckade lite och det blev okej. Men jag inser ju att det är träning och träning som kommer att ge ev bra resultat. Alla är vi ju nybörjare! Det är roligt att exprimentera!!

Kan ju säga att jag helst INTE visar naglarna som är målade av den vänstra handen :)

4 kommentarer:

  1. De här e mycke mera du än de mesiga rosa :D
    Skitfint blir de :) Va periodare när de gällde att lacka naglarna förr, men nu hinner jag i bästa fall klippa dom :O
    Ha de! o ha en bra helg..

    SvaraRadera
  2. Tack Lisa
    Jag gillar ju blått. Men om man vill ha lite diskret så funkar ju det andra. Idag har jag shoppat flera färger.. En annan blå bla.
    Ja jag är överlycklig och tycker det är skoj.. Har man vart nagelbitare i hela sitt liv så blir ju detta jättekul!!

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Va kul att prova lite olika. Hur blev du av me nagelbitarn? Tips ;-)Jag fixade mina naglar på en studio för nå år sen ååå va fin dom blev. Men de va nå veckor de...
    God fortsättning! Kram J

    SvaraRadera
  4. Ja du J, jag har ju i omgångar bestämt mig för att sluta. Och ibland går det. Sedan får jag återfall. Jag har ju mina naglar i munnen typ JÄMT! Men när man får de lite fina så vill man ju ha det så... Mycket därför jag känner att jag måste lära mig måla de fint så jag låter de vara fina!!

    SvaraRadera